Slogan klienta znie: “RAJO na každom stole v každej domácnosti”. To si vyžaduje masové oslovenie zákazníkov, čo sa dá dosiahnuť kampaňou v televízii, ktorá má celoplošný a na trhu stále najširší zásah.
Okrem TV spotov či sponzorských odkazov využil klient ponuku TV JOJ aj na product placement v pôvodnom seriáli, čo je veľmi natívna a nenásilná forma reklamy, zakomponovaná prirodzene do diania v deji.
O seriáli
Prázdniny boli mimoriadne obľúbený rodinný komediálny seriál, ktorý TV JOJ vysielala od roku 2017. Už prvá séria dosiahla vysoko nadpriemernú sledovanosť, každá epizóda bola lídrom trhu. Rovnaký úspech a skvelé vysledky sledovanosti zožali aj ďalšie dve série a patril k TOP pôvodným seriálom na Slovensku.
Realizácia product placementu
Vynikajúca sledovanosť, mimoriadna divácka základňa fanúšikov seriálu, jeho rodinné zameranie a detské postavy medzi hlavnými hrdinami spĺňali atribúty vhodné pre nasadenie produktov Rajo priamo do deja štvrtej série.
V bytoch seriálových rodín si postavy počas rozhovorov vychutnali Probia drink či Dobro mliečnu ryžu, na výlety si v batohoch priniesli ako občerstvenie ochutené mlieko Mliečne dobro, ktoré nemusí byť chladené a na chalupe, kde seriálové rodiny trávia svoje letné prázdniny, si dali Acidko či Hustý Tradičný jogurt.
Výsledky sledovanosti a zhodnotenie kampane
Štvrtá séria seriálu dosiahla na jeseň 2020 skvelé výsledky sledovanosti, keď si Prázdniny nenechalo ujsť takmer 300-tisíc divákov (priemer 10 epizód v CS 12+).
Mliečne produkty Rajo sa stali na 10 týždňov súčasťou slovenských domácností prostredníctvom obľúbeného rodinného seriálu, ktorý si slovenskí diváci každú stredu nenechali ujsť. Ich pozornosti pri sledovaní úsmevných príbehov svojich detských či dospeláckych hrdinov nemohli ujsť ani výrobky, ktoré sa v deji objavovali nielen ako rekvizity, ale hlavne produkty, ktoré postavy reálne jedli či pili, a tým bezprostredne ovplyvňovali nákupné rozhodovanie svojich fanúšikov, ktori ich pri najbližšej návšteve v potravinách spoznali vďaka tomu, že ich už videli v TV.