Klient Tipsport je jedna z najväčších stávkových kancelárií na Slovensku, ktorá ide s dobou. Využíva moderný stávkovací systém, poskytuje internetové tipovanie a kasíno, svoje služby má plne digitalizované a na marketing takisto využíva najefektívnejšie dostupné nástroje, akými sú práve televízny sponsoring a product placement.
V slovníku reklamných pojmov na našom webe sa dočítate, že sponzorský odkaz je krátka forma televíznej reklamy, ktorá nie je umiestnená v reklamnom bloku, ale je vysielaná pred a po vybranej relácii. Tipsport takto sponzoruje jednu z najsledovanejších spravodajských relácií na trhu. Zároveň televízia JOJ vo svojom Športe ušila klientovi aj product placement na mieru.
Toľko teória. A takto kreatívne to môže vyzerať v praxi:
Realizácia kampane
Po sérii športových reportáží reláciu uzavrie tabuľka Tipsportu, ktorá ukazuje stav tipovacej súťaže súvisiacej s niektorým z blížiacich sa zápasov športových podujatí. Tabuľku komentuje moderátor relácie, prirodzene tak zapadá k jeho ostatným moderovaným vstupom.
Tabuľka je vo výrazných farbách značky, svieti v nej logo klienta a takisto odkaz na jeho webovú stránku, kam môžu diváci kliknúť pre viac informácií. Motivuje ich k tomu aj fakt, že po tabuľke Šport končí, nasleduje záverečná zvučka relácie a po nej znova sponzorský odkaz klienta, čo funguje takisto ako pripomenutie práve spomenutého produktu.
Po ňom nasledujú ďalšie reklamy, pri ktorých už divák rozdvojuje svoju pozornosť medzi dve obrazovky – televíznu a mobilnú. A v mobile môžno práve klikol na práve odprezentovaný web klienta…
Výsledky sledovanosti a zhodnotenie kampane
Športové spravodajstvo v každodennom vysielaní - všetky dôležité výsledky zo športových podujatí na Slovensku i v zahraničí, a tiež reportáže z populárnych i menej tradičných oblastí športu pre divákov denne pripravujú športoví redaktori televízie JOJ.
Šport je jedným z najobľúbenejších spravodajských formátov slovenského publika, čo pravidelne dokazuje jeho vysoká sledovanosť v hlavnom vysielacom čase. Šport na JOJke má v priemere dosah až na 643 000 divákov starších ako 12 rokov. A presne títo diváci pravidelne sledujú okrem reportáží aj produkt, ktorý je šitý nielen na mieru klienta, ale plní funkciu pridanej hodnoty aj pre publikum.
A nevieme ako vy, ale my by sme si celkom radi tipli, koľkí z divákov si vôbec všimli, že tabuľka tipov je vlastne umiestnený produkt… 🙂