O show
Aktuálne vysielaný jubilejný 10. ročník Česko Slovensko má talent je bezkonkurenčne najsledovanejšou show na slovenskom trhu. Každá nedeľná premiéra Talentu na JOJke je lídrom trhu v čase svojho vysielania.
Ostrieľanú moderátorskú dvojicu Davida Gránského a Jasminu Alagič Vrbovskú v show tento rok dopĺňajú nielen obľúbené stálice poroty Marta Jandová, Diana Mórová, Jakub Prachař a Jaro Slávik, ale aj tajní hosťujúci porotcovia – divákov v každej epizóde prekvapia nové tváre aj výnimočné talenty.
Realizácia product placementu
Toyota je jedna z najväčších a najznámejších automobiliek na svete.
Podľa nej je mobilita v súčasnej digitálnej ére na prvom mieste.
Práve preto vlani znova zmobilizovala celú show Česko Slovensko má talent!
Vo svojich autách vozila moderátorov aj porotcov, účinkujúcich aj ich rekvizity. Autá Toyota sa dokonca stali aktívnou súčasťou niektorých vystúpení.
Toyota má talent nielen na vozenie, ale aj na veľmi vkusné dizajnové pózovanie a robila tiež efektné kulisy v zákutiach moderného hlavného mesta a jeho okolia.
Pozrite si video a presvedčte sa sami:
Výsledky sledovanosti a zhodnotenie kampane
Česko Slovensko má talent má dosah na takmer 700-tisíc divákov. Aspoň raz si show na JOJke zapol už každý druhý Slovák. Aktuálna desiata séria vyhráva každú nedeľu nad konkurenciou a je trhovým lídrom. (Keďže ale momentálne prebieha jej vysielanie, zábery v case study sú z vlaňajšieho 9. ročníka show.)
Toyota v Talente je ukážkovým príkladom toho, ako sa dá automotive produkt použiť v televíznej show veľmi aktívnym a prirodzeným spôsobom ako praktické vozidlo pre tváre show, a zároveň ako moderný dizajnový kúsok, ktorý prirodzene zapadne do bohatej mozaiky profi záberov ostro sledovanej zábavy plnej talentov.