Každé pracovné ráno sú prvou spravodajsko-publicistickou reláciou televízie JOJ Ranné noviny, ktoré servírujú divákom k ich raňajkám správny mix informácií, zaujímavostí a zábavy.
Vždy dobre naladení moderátori v príjemnej a pokojnej atmosfére štartujú deň témami, ktoré sú aktuálne, nadčasové či osvetové. Nechýbajú živé rozhovory s hosťami a hudobné vystúpenia kapiel.
Práve rozhovor v Ranných novinách – či už zo záznamu alebo naživo – je skvelým natívnym prevedením PR výstupu pre klienta. Ak potrebujete odprezentovať svoju značku, produkt či event, stačí nájsť aktualizačný moment, prečo práve teraz a prečo práve v Ranných novinách. S tým vám v TV JOJ radi poradíme. Zároveň naši dramaturgovia strážia, aby sa do vysielania nedostalo nič, čo by nebolo v súlade s mediálnym a reklamným zákonom, ktoré majú pri spravodajských reláciách prísnejšie pravidlá.
Pár príkladov toho, ako vieme spolu s klientom vytvoriť tému, ktorá bude prínosná aj pre divákov, si pozrite vo videu:
Realizácia kampaní
Odber pupočníkovej krvi – to je nielen služba súkromnej firmy – reklamného zadávateľa – ale aj osvetová téma pre všetkých budúcich rodičov. V Ranných novinách ju odborným a zároveň príjemne ľudským spôsobom vysvetlila molekulárna genetička vo viac ako 7-minútovom rozhovore v štúdiu.
Pohyb je zdravý – to je nielen vedcami potvrdený fakt, ale aj celoročný edukačno-preventívny program zdravotnej poisťovne, ktorá sa rozhodla rozhýbať Slovensko formou video tréningov s odborníkmi. Do Ranných novín prišla hovorkyňa poisťovne s fitnes trénerkou, aby divákom vysvetlili, prečo sa treba hýbať.
Pre ženy vo vede – spoločný celosvetový program firmy Loreal a UNESCO, ktorý každý rok oceňuje dve úspešné ženy-vedkyne aj na Slovensku. Jedna z nich, z Ústavu experimentálnej onkológie biomedicínskeho centra Slovenskej akadémie vied, zavítala do štúdia Ranných novín, aby svojim príbehom inšpirovala či motivovala diváčky pri obrazovkách.
Výsledky sledovanosti a zhodnotenie kampane
PR rozhovory v Ranných novinách sú šité na mieru klientovi, a zároveň odprezentujú tému, ktorá plní informačnú či servisnú funkciu pre publikum. Rozhovory sú počas vysielania dopĺňané reportážnymi zábermi alebo ilustračnými obrázkami pre lepšiu predstavu, aby diváci tému nielen počuli, ale aj videli.
Každé živé vysielanie ráno zasiahne v priemere až 195 000 divákov starších ako 12 rokov.
V TV JOJ máme pre PR výstupy (reportáže alebo rozhovory) priestor aj v reláciách Noviny o 12 a Topstar.