JOJ Group vo štvrtok večer odvysielala na dvoch svojich staniciach – TV JOJ a JOJ 24 – druhú veľkú predvolebnú diskusiu, do ktorej pozvala lídrov preferenčne najsilnejších strán. JOJ 24 bezkonkurenčne vyhrala spravodajský trh, na TV JOJ si debatu zaplo až 857-tisíc divákov.
Relácia Parlamentné voľby 2023 bola vo štvrtok 21. septembra druhou predvolebnou diskusiou lídrov, ktorú JOJ Group vysielala simultánne na TV JOJ a JOJ 24.
Spravodajská televízia JOJ 24 sreláciou zopakovala svoj úspech zo stredy, keď znova prekonala svoju konkurenciu a celkovo včera vyhrala spravodajský trh v univerzálnom aj mladšom publiku, v hlavnom vysielacom čase, aj celodenne. V CS 12+ v prime time dosiahla 0,33 % rating a 2,34 % podiel, celodenne si vyslúžila 1,10 % sledovanosť a 2,90 % podiel. V obchodnej cieľovke si pripísala celodenný rating 0,15 % a share 1,60 %, v hlavnom vysielacom čase 0,59 % sledovanosť a 2,2 % trhový podiel.
Stanica JOJ 24 mala v čase vysielania relácie 1,5 % sledovanosť a 4,0 % podiel na trhu, pričom zaujala až 206-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 12+).
Na stanici TV JOJ dosiahla diskusia lídrov včera večer až 7,5 % sledovanosť a 19,9 % trhový podiel so zásahom až na 857-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V rámci komerčného publika zaujali Parlamentné voľby 2023 až 377-tisíc divákov (AvRch 12-54).
Diváci mali možnosť sledovať atraktívnu diskusiu opäť nielen vlineárnej televízii, ale aj prostredníctvom online streamu, ktorý zaznamenal až 65-tisíc pozretí.