Posledný film Juraja Jakubiska, kultová Perinbaba, si
v televíznej premiére na Nový rok získala divákov. Ich záujem bol rekordný,
zasiahla až 965-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine! JOJke sa vydarilo
aj silvestrovské Inkognito.
JOJ Group si hneď na začiatku roka pripísala úspech v univerzálnej cieľovej
skupine. Celodenne zvíťazila so sledovanosťou 5,7 % a podielom 24,1 %, v prime time
uspela so 14,5 % sledovanosťou a 30,9 % podielom.
Prvý deň v roku si televízia JOJ vyslúžila vynikajúce čísla ako v prime time, tak
aj po celý deň v oboch dôležitých cieľových skupinách. V obchodnej cieľovej skupine
zaznamenala celodennú sledovanosť 3,6 % a podiel 18,0 %, v hlavnom vysielacom
čase sledovanosť 10,2 % a podiel 25,7 %. Celodenne si v CS 12+ pripísala 3,5 %
sledovanosť a 14,9 % podiel, v prime time sledovanosť 11,3 % a podiel 24,1 %.
Televízia JOJ pripravila pre svojich divákov novoročnú premiéru Perinbaba
a dva svety. Diváci pokračovanie kultovej Perinbaby ocenili mimoriadnou 12,2 %
sledovanosťou a 27,6 % podielom (CS 12+). Celkovo mala Perinbaba dosah až
na 965-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Rekordnú 12,3 % sledovanosť a 32,2 %
podiel zaznamenal posledný Jakubiskov film v obchodnej cieľovej skupine.
Novoročná premiéra sa tak stala najsledovanejším nespravodajským programom
dňa. Vyhrala v takmer všetkých cieľových skupinách. Najvyššiu 18,0 % sledovanosť
zaznamenala u žien vo veku 45-54 rokov, u mužov v rovnakom veku dosiahla 17,7 %
sledovanosť.
Diváci si zapli JOJku aj na Silvestra. Posledný deň v roku trávili s reláciou
Inkognito Silvester. Obľúbená zábavná relácia uspela v univerzálnej cieľovej
skupine so sledovanosťou 8,6 %, v obchodnej cieľovej skupine zaznamenala
6,2 % sledovanosť.