JOJ 24 premiérovala reláciu POLITIKA 24 ako líder trhu s vynikajúcou sledovanosťou

Spoločenské dianie priťahuje čoraz viac divákov k obrazovkám. Spravodajská televízia JOJ 24 ponúkla v nedeľu 2. februára o 10:00 svojim divákom novú politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Tá v čase svojho vysielania odštartovala ako líder v konkurencii spravodajských televízií. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine (AvRch 1 min).

Hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ sa teší diváckemu záujmu na oboch televíziách JOJ a JOJ 24. Uplynulý týždeň bola víťazom v porovnaní s konkurenčnou spravodajskou reláciou až päťkrát!

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram