Spoločenské dianie priťahuje čoraz viac divákov k obrazovkám. Spravodajská televízia JOJ 24 ponúkla v nedeľu 2. februára o 10:00 svojim divákom novú politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Tá v čase svojho vysielania odštartovala ako líder v konkurencii spravodajských televízií. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov v univerzálnej cieľovej skupine (AvRch 1 min).
Hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ sa teší diváckemu záujmu na oboch televíziách JOJ a JOJ 24. Uplynulý týždeň bola víťazom v porovnaní s konkurenčnou spravodajskou reláciou až päťkrát!
Turbulentné obdobie, ale aj politická situácia doma a vo svete, priťahuje čoraz viac divákov k televíznym obrazovkám. Televízia JOJ 24 reflektuje dopyt divákov, a preto priniesla nový televízny formát - politickú diskusnú reláciu POLITIKA 24. Moderátorkou je dlhoročná politická redaktorka Lenka Ježová.
Do prvého živého vysielania relácie POLITIKA 24 prijal pozvanie predseda vlády Slovenskej republiky a predseda strany Smer - SD Robert Fico. V čase vysielania relácie POLITIKA 24 dosiahla spravodajská televízia JOJ 24 sledovanosť 3 % a 14,2 % podiel, s ktorým sa stala lídrom trhu v univerzálnej cieľovej skupine. Stanicu JOJ 24 si v čase vysielania relácie zaplo až 205-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch 1 min).
Televízii JOJ 24 sa v nedeľu darilo v hlavnom vysielacom čase. V CS 12+ zaznamenala 1,29 % podiel, kým TA3 dosiahla 0,85 % podiel a :24 podiel 0,93 %. Lídrom 5. týždňa medzi spravodajskými televíziami sa stala JOJ 24 v CS 12+ s podielom 1,21 % (TA3 podiel 1,06 %, :24 podiel 1,15 %).
Diváci JOJke dôverujú a hlavnú spravodajskú reláciu NOVINY TV JOJ sledujú buď na hlavnej stanici, alebo ju nájdu na JOJ 24 v tom istom čase. Kombinácia Novín TV JOJ na JOJ a JOJ 24 priniesla uplynulý týždeň úspech až päťkrát. Päť dní v 5. týždni si tak pripísali Noviny TV JOJ na oboch staniciach v cieľovej skupine 12+ vyššiu sledovanosť a podiel na trhu v porovnaní s konkurenčnou reláciou televízie Markíza.
Najlepšie čísla zaznamenala v tejto kombinácii hlavná spravodajská relácia Noviny TV JOJ v nedeľu 2. februára (sledovanosť 11,2 %, podiel 24,9 %). Víťazom bola aj v utorok 28. januára so sledovanosťou 10,5 % a podielom 26,3 %, v stredu 29. januára (sledovanosť 10,1 %, podiel 26,3 %), štvrtok 30. januára (sledovanosť 11,0 %, podiel 28,2 %) a aj v piatok 31. januára (sledovanosť 9,3 %, podiel 23,6 %).!
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná komerčná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 9 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, Ťuki TV, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.