O brande

Na Slovensku vysielajú len dve televízie výlučne v slovenčine zamerané na detských divákov – JOJko a Ťuki TV, pričom obe sú súčasťou JOJ Group. V roku 2025 budú naďalej prinášať kvalitnú zábavu, vzdelávanie a pestrú ponuku programov, ktoré potešia deti aj rodičov.

 

JOJko

Program televízie JOJko, ktorá je dostupná vo viac ako milión slovenských domácnostiach, pravidelne sleduje každé druhé dieťa vo veku do 9 rokov a pre takmer každé tretie dieťa je najobľúbenejšou stanicou. Tvorcovia si túto masívnu divácku základňu uvedomujú a snažia sa ju zabávať aj vzdelávať.

Program JOJka tvoria zahraničné akvizície, československé rozprávky a vlastná tvorba. Deti si užívajú dobrodružstvá a pesničky Sníčka, Spievankova, Dúhalky, MalinyJam, seriály Jojo, to vážne?!, Ekofaktor, Zoopark či reláciu Babička rozprávaj o slovenských tradíciách. Medzi obľúbené akvizičné seriály patria Labková patrola, Máša a medveď, Pat a Mat či Sponge Bob.

JOJko nezabáva deti len prostredníctvom televízie, ale aj na podujatiach po Slovensku a Česku. Hudobno-zábavné akcie so športovými aktivitami, ako napríklad JOJKO BIKE CUP, umožňujú deťom súťažiť, spievať a tancovať s obľúbenými interpretmi. Hudba našich muzikantov (Spievankovo či Fíha tralala) je tiež dostupná aj prostredníctvom kníh, CD a DVD.

 

Novinky na JOJko v roku 2025:

 

–         Šibalstvá zo Spievankova (vlastná tvorba): Unikátny 10-dielny seriál pre deti o správnom správaní v každodennom živote. Je plný pesničiek, zábavných príbehov a pozitívnych vzorov.

–         Ako vycvičiť draka: Cesta do neznáma I. (akvizícia): Dobrodružný animovaný seriál z produkcie USA, ktorého sa hrdinovia vydávajú za hranice známeho sveta.

–         100%-ný vlk: Magická kniha II. (akvizícia): Animovaný seriál z Austrálie plný akcie a zábavy, kde hlavný hrdina Freddy čelí magickým výzvam.

–       Sovička Odo (akvizícia): Britsko-poľský seriál o malej, ale odvážnej sovičke, ktorá prekonáva životné výzvy v lesnom tábore.

 

jojko.joj.sk

Sledovanosť

JOJko si každý deň zapne takmer 5 % detí vo veku od 4 do 14 rokov, teda približne 30 000 ľudí. Mesačne JOJko zasiahne až 20 % detí, teda 124 000 detí.

 

Dáta sú analyzované v CS 12+ +hostia, od 1.7.2021 do 30.6.2022, v meraní LIVE + TS 0-3. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA

 

Vysielaný obsah

objavte viac BRANDOV

TV JOJ logo
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram