Slovenskí diváci v stredu večer z ponuky televízií uprednostnili program
televízie JOJ. Najvyššiu sledovanosť mali Noviny TV JOJ, z nespravodajských
relácií si najviac divákov pozrelo druhú premiérovú epizódu seriálovej novinky
Ranč – sága bola TOP programom dňa v univerzálnej aj komerčnej cieľovej
skupine.
V stredu 8. januára bola JOJ Group lídrom slovenského trhu v hlavnom
vysielacom čase – dosiahla vysokú 12,2 % sledovanosť a nadpriemerný podiel
31,0 % v CS 12+. Samotná TV JOJ bola lídrom v univerzálnom prime time s 8,8 %
ratingom a 22,3 % podielom.
Absolútne najsledovanejším programom druhej januárovej stredy bola
hlavná spravodajská relácia JOJky – v rámci univerzálneho publika si Noviny
TV JOJ pripísali prvenstvo s 10,4 % sledovanosťou a 26,4 % trhovým podielom.
Druhú priečku v rebríčku TOP programov v CS 12+ obsadila druhá
premiérová epizóda nového rodinného seriálu Ranč s 9,8 % sledovanosťou a 23,9 %
podielom. Ranč bol včera zároveň najsledovanejším nespravodajským
programom dňa, a to v univerzálnej aj v obchodne dôležitej cieľovej skupine, ktorou
sú tento rok diváci vo veku 14 až 56 rokov.
Ranč si na JOJke v stredu zaplo viac ako 600-tisíc divákov starších
ako 12 rokov (AvRch)! Jeho najsilnejšou cieľovou skupinou boli včera večer diváčky
v CS 45-54, pri ktorých si pokračovanie rodinnej ságy vyslúžilo vysoko
nadpriemernú, až 13,9 % sledovanosť a 28,8 % podiel na trhu.
Ďalšie premiérové epizódy nového seriálu Ranč bude TV JOJ vysielať každý
pondelok a stredu o 20:40 hod., pričom najnovšie diely ságy nájdu diváci vždy
v predstihu na streamovacej platforme JOJ play.