Novoročná sezóna sa na televíznom trhu už naplno rozbehla a televízia JOJ v nej slávi úspešné výkony. Obľúbené programy JOJky si zachovávajú dlhodobo stabilnú priazeň slovenských divákov napriek tomu, že konkurencia zaradila do vysielania seriálové novinky podporené silnými launchovacími kampaňami.
V druhý januárový štvrtok večer si slovenské publikum nenechalo ujsť druhú premiérovú epizódu svojho obľúbeného seriálu Nemocnica, ktorú si pozrelo ešte viac divákov ako utorkový prvý diel a zároveň dosiahla vyššiu sledovanosť, ako bol jej priemer počas vlaňajšej jesennej sezóny.
Nemocnica včera zasiahla až 622-tisíc divákov z univerzálneho publika a pripísala si 21,5 % podiel na trhu, pričom nový seriál Dunaj na Markíze zaznamenal len o 0,5 % bodu vyšší podiel 22,0 %. Ešte menší rozdiel bol v sledovanosti oboch seriálov, Nemocnica si pripísala až 9,9 % sledovanosť.
V obchodnej CS 12-54 si najobľúbenejší seriál na JOJke včera rovnako vyslúžil ratingový nadpriemer v porovnaní s jeseňou, konkrétne 6,6 % sledovanosť a 20,3 % trhový podiel. V rámci ženskej časti univerzálneho publika dosiahla Nemocnica skvelú sledovanosť až 11,6 % a nadpriemerný podiel 24,0 %, úplne najvyšší rating dosiahla pri diváčkach v CS 45-54, a to s vynikajúcou 12,1 % sledovanosťou a 24,3 % podielom na trhu.
Lojalita a preferencie divákov v prospech obľúbených stálic na JOJke sa rovnako ukazujú aj počas podvečerného programu. Súťažnej show Bez servítky v tento premiérový týždeň takisto rastie sledovanosť a včera prekonala polmiliónovú hranicu, keď zasiahla až 534-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Relácia TV JOJ dosiahla 8,3 % sledovanosť a 21,1 % podiel, pričom nový seriál na Markíze zaznamenal 22,1 % podiel a rozdiel v počte divákov bol takisto veľmi malý, ani nie 20-tisícový. V ženskej CS 45-54 dosiahlo Bez servítky až 9,8 % rating a 22,2 % share.
Diskusná relácia Na hrane včera po Nemocnici odštartovala svoju novú sezónu takisto nadpriemerne v porovnaní s minulým rokom - zásah mala až na 416-tisíc divákov v CS 12+ a ako jednoznačný líder trhu dosiahla 6,3 % sledovanosť a podiel na trhu až 19,1 %.