Česko Slovensko má talent je jesenným favoritom nedeľnej zábavy medzi mladšími divákmi. Šou včera získala prvenstvo v hlavnom vysielacom čase v obchodne dôležitej cieľovej skupine.
Televízia JOJ ukončila minulý týždeň ako trhový líder. V nedeľu 8. októbra zaznamenala víťazstvo v prime time v oboch dôležitých cieľových skupinách - v CS 12-54 so sledovanosťou 5,7 % a podielom 16,9 % a v CS 12+ s 7,9 % sledovanosťou a 17,7 % podielom.
V nedeľu bola šou Česko Slovenská má Talent jasnou voľbou divákov v hlavnom vysielacom čase so 6,3 % sledovanosťou a 19,7 % podielom v cieľovej skupine 12-54. Ďalšia epizóda jedenásteho ročníka obľúbenej talentovej šou včera zasiahla až 654-tisíc divákov (AvRch 12+) a vyslúžila si 7,9 % sledovanosť a 19,1 % podiel v univerzálnom publiku.
Najsilnejšou cieľovou skupinou boli včera večer jednoznačne ženy vo veku 45-54 rokov so sledovanosťou 9,8 %, a tiež diváci v komerčne atraktívnom veku 35-44 rokov – muži (sledovanosť 9,3 %, podiel 23,8 %) a ženy (sledovanosť 9,1 %, podiel 22,6 %).