Show Česko Slovensko má talent bola aj so svojou treťou premiérovou epizódou najsledovanejším nespravodajským programom v hlavnom vysielacom čase, v ktorom s náskokom prekonala konkurenčnú ponuku.
JOJ Group uzavrela uplynulý týždeň ako jasný trhový líder, keď si v nedeľu 17. septembra vyslúžila prvenstvo v prime time s 10,8 % sledovanosťou a 27,7 % podielom v rámci univerzálneho publika.
Z nedeľnej programovej ponuky slovenských televízií si najviac divákov nenechalo ujsť show Česko Slovensko má talent – v obchodnej cieľovej skupine divákov bola najsledovanejším nespravodajským programom celého dňa a v rámci univerzálneho publika TOP nespravodajským programom večera.
Talent si včera zaplo až 705-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pri ktorých si vyslúžil víťaznú 8,4 % sledovanosť a 22,4 % podiel. V mladšom publiku si celodňové nespravodajské prvenstvo pripísal so 6,5 % sledovanosťou a nadpriemerným podielom na trhu 23,6 %.
Najsilnejšou cieľovou skupinou aktuálne najsledovanejšej show na trhu boli včera diváčky v CS 45-54 s vynikajúcou sledovanosťou až 10,6 % a podielom 24,2 %. Z mužských cieľoviek bolo najviac divákov v komerčne atraktívnom veku 35 až 44 rokov so skvelou 10,0 % sledovanosťou a vysoko nadpriemerným podielom až 29,3 %.