Aktuálne najsledovanejšia show na trhu a zároveň TOP nespravodajský program týždňa televízie JOJ – to je show Česko Slovensko má talent, ktorú si včera nenechalo ujsť dosiaľ najviac divákov a program opäť bezkonkurenčne vyhral nedeľný trh.
JOJ Group uzavrela aj ďalší úspešný týždeň ako trhová jednotka v hlavom vysielacom čase, keď v nedeľu 24. septembra dosiahla vynikajúcu sledovanosť, až 12,0 % a 28,3 % podiel v rámci univerzálneho publika. Samotná TV JOJ si ako líder v prime time včera vyslúžila 8,8 sledovanosť
a 20,8 % trhový podiel v CS 12+.
Najsledovanejší nespravodajský program JOJky a zároveň TOP show tejto jesene z ponuky všetkých slovenských televízií si získava priazeň čoraz väčšieho publika – Česko Slovensko má talent si včera zaplo až 666-tisíc divákov starších ako 12 rokov (AvRch) a dosiahla dosiaľ najvyššiu sledovanosť v univerzálnej aj v obchodnej cieľovke. V CS 12+ včera porazila konkurenciu s až 8,8 % sledovanosťou a 22,4 % podielom, v CS 12-54 si pripísala 6,7 % rating a 23,2 % share.
Talent včera večer bezkonkurenčne valcoval trh vo všetkých relevantných cieľových skupinách. Najviac divákov bolo v mužskej cieľovke 35-44 s až 10,3 % sledovanosťou a nadpriemerným
27,0 % podielom. Zo ženských skupín to boli včera diváčky v CS 45-54 s 8,9 % ratingom a 19,8 % podielom na trhu.
Prvé priečky TOP rebríčka sledovanosti TV JOJ v uplynulom týždni obsadili jej večerné spravodajské relácie – Noviny TV JOJ, Najlepšie počasie a KRIMI – ktoré boli najsledovanejšie v nedeľu 24. septembra. Hlavná spravodajská relácia JOJky dosiahla včera až 10,5 % sledovanosť
a 24,2 % podiel, predpoveď počasia mala 10,1 % sledovanosť a 22,9 % podiel a KRIMI si vyslúžila
až 9,4 % sledovanosť a 22,5 % podiel na trhu.