Spravodajská JOJ 24 vysielala ako jediná televízia celý volebný víkend nonstop. Diváci to ocenili, JOJ 24 sa stala sobotným spravodajským lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase. Navyše oslávila JOJ 24 v sobotu rekord - druhú najlepšiu sledovanosť a podiel od začiatku svojho vysielania.
Show Česko Slovensko má talent zasa v nedeľu kraľovala komerčnému publiku, ktoré si nenechalo ujsť ďalšiu premiérovú epizódu rekordného 11. ročníka a program na JOJke diváci uprednostnili pred konkurenčnou večernou ponukou.
Televízia JOJ 24 zaznamenala v sobotu 30. septembra víťazstvo v prime time. Stala sa lídrom medzi slovenskými spravodajskými stanicami v univerzálnej cieľovej skupine, kde dosiahla 1,3 % sledovanosť a podiel 3,4 %. S výrazným náskokom tak porazila konkurenčné televízie TA3 (podiel 1,2 %) a :24 (podiel 1,9 %) a mala dosah až na 374-tisíc divákov v CS 12+.
Aj v cieľovej skupine 12-54 dosiahla JOJ 24 pozíciu lídra trhu. V hlavnom vysielacom čase si vyslúžila sledovanosť 0,8 % a podiel 3,1 %. Konkurenčná TA3 zaznamenala podiel len 1,2 % a televízia :24 podiel 1,9 %.
Televízia JOJ 24 ponúkla divákom celodenné volebné vysielanie. V hlavnom vysielacom čase sme divákom priniesli Volebné štúdio a v ňom nové prieskumy, rozhovor s riaditeľom agentúry AKO Václavom Hříchom, ale aj živé vstupy a aktuálne dianie z celého Slovenska, ktorému sa venoval celý tím spravodajstva televízií JOJ a JOJ 24.
TV JOJ bola lídrom v prime time v posledný septembrový aj prvý októbrový deň. V sobotu 30. septembra dosiahla večerné prvenstvo so 6,6 % ratingom a17,7 % trhovým podielom v CS 12+.
Vnedeľu bola opäť diváckou jednotkou spomedzi slovenských televízií so 7,7 % sledovanosťou a 18,3 % podielom.
JOJ Group bola v posledný septembrový deň lídrom v prime time s 10,1 % sledovanosťou a 27,0 % podielom a október odštartovala tiež úspešne, ako trhová jednotka v rámci univerzálneho publika – v nedeľu 1. októbra vyhrala nad konkurenciou celodenne (4,7 % rating a 22,5 % share) aj v hlavnom vysielacom čase (10,1 % sledovanosť a 27,0 % podiel).
Úspešná talentová show televízie JOJ bola včera večer opäť prvou voľbou divákov – v obchodne relevantnej cieľovej skupine vyhrala v hlavnom vysielacom čase s ratingom 6,0 % a podielom 20,8 % a porazila aj štartujúcu show o pečení na Jednotke, ktorá zaznamenala nižší podiel 19,6 %.
Česko Slovensko má talent si včera zaplo až 607-tisíc divákov (AvRch 12+) a v univerzálnom publiku si vyslúžil 7,1 % sledovanosť a 18,6 % share. Najsilnejšou cieľovou skupinou show boli včera diváčky vo veku 45 až 54 rokov so skvelou 8,8 % sledovanosťou a 18,0 % podielom. Pri mužoch v rovnakom veku si Talent pripísal takisto výbornú 8,6 % sledovanosť.