Televízia JOJ 24 uplynulý víkend nonstop mapovala dianie prezidentských
volieb. Práve volebné vysielanie zabezpečilo televízii JOJ 24 víťazstvo
v hlavnom vysielacom čase v spravodajskej konkurencii.
Televízia JOJ 24 sa stala v sobotu 23. marca lídrom trhu medzi slovenskými
spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej skupine,
kde získala 0,81 % sledovanosť a podiel 2,04 %. Porazila tak v prime time
konkurenčné televízie TA3 (podiel 0,65 %) a :24 (podiel 1,08 %).
V cieľovej skupine 12+ sa televízii JOJ 24 darilo aj celodenne, keď
zaznamenala 0,41 % sledovanosť a 2,35 % podiel. Televízia TA3 skončila
s celodenným podielom 2,29 % a :24 s 1,81 % podielom.
Aj v obchodnej cieľovej skupine sa televízii JOJ 24 uplynulú sobotu darilo.
V hlavnom vysielacom čase zaznamenala sledovanosť 0,37 % a podiel 1,24 %, kým
TA3 dosiahla podiel 0,28 % a televízia :24 podiel 0,84 %.