Diváci televízie JOJ 24 si včera nenechali ujsť správy celý deň aj
v hlavnom vysielacom čase. V obchodnej cieľovej skupine dosiahla JOJ 24
prvenstvo v konkurencii spravodajských televízií.
Na politickej scéne sa aktuálne deje množstvo udalostí. Diváci si tieto a ďalšie
dôležité informácie pravidelne nachádzajú v spravodajskej televízii JOJ 24. V utorok
januára zaujalo divákov v obchodnej cieľovej skupine vysielanie televízie JOJ 24.
Stala sa tak lídrom spravodajských televízií v prime time, ale aj v celodennom
vysielaní.
Prvenstvo medzi slovenskými spravodajskými stanicami dosiahla v hlavnom
vysielacom čase s podielom 1,57 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie
TA3 a :24
Diváci sledovali JOJ 24 celý deň. Pochváliť sa môže úspechom v cieľovej
skupine 14-56, keď získala podiel 1,74 %.
Televízia JOJ 24 prináša už viac ako dva roky divákom objektívne a overené
spravodajstvo. V jej vysielaní nájdete napríklad aj relácie Analýzy 24, športové Analýzy
24, Európa od A po Z, 24 minút, CHECK-IN, Ekonomika 24, Svet 24, Regióny 24,
Spektrum 24 a ďalšie. Súčasťou vysielania sú aj obľúbené podcasty.