Televízia JOJ 24 priniesla v sobotu a následne aj v nedeľu svojim divákom
volebné vysielanie, s ktorým zvíťazila v konkurencii spravodajských televízií.
V hlavnom vysielacom čase bola v oboch relevantných cieľových skupinách
lídrom 14. týždňa.
V sobotu 6. apríla sa televízia JOJ 24 stala lídrom trhu medzi slovenskými
spravodajskými stanicami v hlavnom vysielacom čase v univerzálnej cieľovej
skupine. Zaznamenala podiel 2,68 %. Porazila tak v prime time konkurenčné televízie
TA3 (podiel 0,84 %) a :24 (podiel 1,83 %).
V cieľovej skupine 12+ sa televízii JOJ 24 darilo aj celodenne, keď získala
podiel až 3,80 %. Televízia TA3 získala celodenný podiel 2,79 % a :24 podiel 2,35 %.
Prvenstvo získala JOJ 24 aj v obchodnej cieľovej skupine. V hlavnom
vysielacom čase dosiahla podiel 1,91 %, kým TA3 zaznamenala podiel 0,53 %
a televízia :24 podiel 1,17 %. Úspech dosiahla JOJ 24 aj celodenne s podielom
2,38 %, pričom TA3 včera zaznamenala celodenný podiel 2,34 % v CS 13-55 a stanica
:24 len 1,54 % podiel.
Spravodajská televízia JOJ 24 si aj v nedeľu 7. apríla získala divákov v hlavnom
vysielacom čase, kedy v cieľovej skupine 12+ dosiahla podiel 1,69 %. Televízia TA3
si pripísala podiel 1,13 % a :24 zase podiel 1,27 %. V obchodnej cieľovej skupine
zvíťazila s podielom 1,27 %, kým TA3 mala podiel 0,97 % a televízia :24 podiel
1,20 %.
Televízia JOJ 24 sa stala prime timovým lídrom 14. týždňa medzi svojou
spravodajskou konkurenciou v oboch relevantných cieľových skupinách.
V univerzálnej cieľovej skupine dosiahla za celý týždeň podiel 1,29 %. V cieľovej
skupine 13-55 zvíťazila s podielom 0,91 %.