Televízia JOJ bola v sobotu opäť lídrom trhu JOJ Šport bodoval s vysielaním MS v hokeji do 20 rokov Darilo sa aj JOJ Group

Televízia JOJ potvrdila pozíciu celodenného a prime-timového trhového
lídra aj po sviatkoch v obchodnej i univerzálnej cieľovej skupine. V sobotu si
diváci z ponuky slovenských televízií vybrali JOJkársky film Šťastný Nový rok.
V sobotu 28. decembra si TV JOJ podmanila svojich divákov starších
ako 12 rokov po celý deň (sledovanosť 3 %, podiel 15,2 %) aj v hlavnom
vysielacom čase (sledovanosť 8,4 %, podiel 19,8 %). V obchodnej cieľovej
skupine sa stala lídrom celodenne (sledovanosť 2,7 %, podiel 17,3 %) i v prime
time (sledovanosť 6,8 %, podiel 20,2 %).

objavte viac tlačových správ

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram