WAU začala vysielať 15. apríla 2013 ako v poradí tretia stanica v portfóliu JOJ Group. Za deväť rokov sa vyprofilovala do dnešnej atraktívnej podoby prevažne seriálovej televízie, ktorá dnes mení svoju staničnú grafiku.
Televízia WAU dostala od dnešného dňa novú staničnú grafiku, pod ktorú sa podpísal kreatívny tím pod vedením Ondreja Garana Hutníka. „Našim cieľom bolo zjednotiť všetky tri hlavné stanice z portfólia JOJ Group pod príslušnosť jednej značky, preto aj televízia WAU dostala do svojho loga zavináč. Chceli sme zostať verní geometrickým tvarom, ktoré mala WAU doteraz v animácii, vybrali sme teda guličku, má k zavináču najbližšie. Práve gulička je spúšťačom všetkej animácie, navyše animuje aj logo. V jingloch sledujeme jej púť v 3D priestore, dotvára animáciu líšt, packshotov a brandingu stanice. Hlavnou farbou je tehlovo červená, pretože sme chceli zachovať ráz univerzálnosti v grafike,“ hovorí riaditeľ Úseku grafiky a selfproma Ondrej Garan Hutník.
Program televízie WAU bude aj naďalej postavený na hraných a docu-reality seriáloch. Od začiatku júna si diváci môžu každú nedeľu večer pozrieť premiérový španielsky seriálový hit Bez stopy (Desaparecidos, 2020). Od júla sme zaradili do vysielacej štruktúry kultovú klasickú kriminálku To je vražda, napísala a cez leto ponúkneme našim divákom seriály Myšlienky vraha, Kosti, Hawai 5.0 aj najnovšiu premiérovú sériu seriálov Spravodlivosť v krvi XII. a Najhľadanejší III. Už čoskoro ponúkneme našim divákom aj novinku FBI: International.
Highlightom nadchádzajúcej sezóny budú na WAUke premiéry CSI: Las Vegas. Práve táto kriminálka bola vôbec jedna z prvých akvizícií tohto druhu, ktorá sa postarala o veľký úspech televízie JOJ v prime time a začala éru kriminálneho žánru v JOJkárskom večernom vysielaní. Diváci sa v novej sezóne môžu tešiť aj na premiérový seriál Rookie.
Televízia WAU dosiahla v najsledovanejší deň uplynulého týždňa, štvrtok 30. júna 2022, celodenný podiel 4,9 % v cieľovej skupine 12-54, kedy rekordy vo večernom vysielaní lámali Kosti s podielom na trhu 7,3 % a Dr. House s až 10 % podielom v rovnakej cieľovej skupine. Divácky vyhľadávaná je stále viac tiež podvečerná kriminálka CSI: Las Vegas, ktorá v rovnaký deň dosiahla podiely na trhu 6,9 a 5,5 %.