Vo sviatočný deň sa JOJke darilo. JOJ Group bola lídrom trhu celodenne aj v prime time. Seriál Nemocnica dosiahol tradične nadpriemerný výsledok a kuchárska šou Bez servítky zaznamenala rekord sezóny v oboch hlavných cieľových skupinách.
JOJ Group sa stala v utorok 1. novembra lídrom trhu v prime time s 13,6 % sledovanosťou a podielom 29,5 % aj počas celého dňa s 5,1 % sledovanosťou a podielom 25,4 %. Televízia JOJ včera dosiahla v hlavnom vysielacom čase sledovanosť 9,7 % a 21,2 % podiel.
Sviatočný večer tradične patril seriálu Nemocnica. So svojou sledovanosťou 10,7 % a podielom 23,2 % dosiahol nadpriemerný výsledok. Seriál zasiahol až 620-tisíc divákov (AvRch). V cieľovej skupine 12-54 dosiahla rekord tejto sezóny (sledovanosť 7,5 %, podiel 20,7 %). Príbehy lekárov a ich pacientov vyhrali v takmer všetkých cieľových skupinách.
V utorok sa darilo aj JOJkárskemu spravodajstvu. Hlavná spravodajská relácia NOVINY TV JOJ zaznamenala sledovanosť 11,3 % a podiel 23,8 %. Diváci si nenechali ujsť ani NAJLEPŠIE POČASIE (sledovanosť 11,0 %, podiel 23,0 %) a KRIMI (sledovanosť 10,8 %, podiel 23,5 %).
Kuchárska reality šou Bez servítky sa stala lídrom trhu v access prime a dosiahla rekord sezóny v oboch cieľových skupinách. V CS 12+ dosiahla sledovanosť 8,3 % a podiel 21,3 %. Svoju obľúbenosť potvrdila včera aj v cieľovej skupine 12-54, keď získala sledovanosť 6,7 % a podiel 22,8 %. Šou zasiahla až 608-tisíc divákov v CS 12+
(AvRch).