Najsledovanejším nespravodajským programom dňa v univerzálnej aj
obchodnej cieľovej skupine bola v poslednú novembrovú sobotu z ponuky
všetkých slovenských televízií relácia V siedmom nebi, ktorá odštartovala svoju
tohtoročnú sezónu.
JOJ Group bola v sobotu 25. novembra lídrom slovenského trhu v hlavnom
vysielacom čase s 10,5 % sledovanosťou a 25,9 % podielom. Samotná TV JOJ
dosiahla prvenstvo v prime time v CS 12+ so 7,9 % ratingom a podielom 19,4 %.
Celodenne bola JOJ najsledovanejšou slovenskou stanicou v nedeľu 26. novembra.
Štart novej sezóny mimoriadne obľúbenej relácie V siedmom nebi si diváci
nenechali ujsť, v sobotu jej premiéru jednoznačne uprednostnili pred konkurenčnou
ponukou. TOP nespravodajským programom dňa bola relácia s moderátorom Vilom
Rozborilom v CS 12+, aj v mladšej, obchodne dôležitej cieľovke.
Prvé tohtoročné V siedmom nebi malo dosah až na 695-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pripísalo si vynikajúcu sledovanosť, až 9,8 % a skvelý podiel až 24,6 %. V CS 12-54 dosiahla
relácia prvé miesto v TOP rebríčku nespravodajských programov so 6,5 %
sledovanosťou a 22,2 % podielom na trhu.
Najsilnejšou cieľovou skupinou V siedmom nebi boli v sobotu diváčky
v produktívnom veku 35 až 44 rokov s 9,6 % sledovanosťou a vysoko
nadpriemerným podielom, až 27,4 %. Muži v rovnakej CS atraktívnej pre zadávateľov
reklamy dosiahli až 8,1 % sledovanosť a 24,5 % trhový share.
V sobotu sa darilo aj spravodajskej televízii JOJ 24. V hlavnom vysielacom čase
porazila konkurenčné spravodajské televízie v cieľovej skupine 12+ so sledovanosťou
0,49 % a podielom 1,20 %. Televízia TA3 získala podiel 0,24 % a :24 1,13 % podiel.
Televízia JOJ 24 zaznamenala víťazstvo aj v CS 12-54, pripísala si 0,19 %
sledovanosť a 0,65 % podiel, kým TA3 mala podiel 0,17 % a :24 0,63 % podiel.