Šesťdielna koprodukčná miniséria z letného prostredia jadranskej riviéry
a pobrežnej polície včera s úspechom odštartovala svoje vysielanie v programe
TV JOJ. Divácky záujem o novinku JOJky bol enormný – seriál si zaplo
až 655-tisíc divákov a sa stal najsledovanejším nespravodajským programom
dňa pre univerzálne publikum a TOP nespravodajským programom hlavného
vysielacieho času pre mladších divákov.
JOJ Group bola v stredu 10. januára lídrom slovenského trhu v hlavnom
vysielacom čase s vynikajúcou, až 12,0 % sledovanosťou a 29,4 % podielom
v rámci univerzálneho publika. Samotná stanica TV JOJ bola včera
najsledovanejšou slovenskou stanicou v prime time s 9,0 % sledovanosťou
a 22,1 % podielom na trhu.
Na vlnách Jadranu je šesťdielna séria zaliata letným slnkom a osviežujúca
pohľadom na jadranské more, plná kriminálnych prípadov, napätia, drámy, ale aj lásky
a humorných situácií. Premiéru seriálu si včera slovenskí diváci nenechali ujsť,
zaplo si ju až 655-tisíc divákov starších ako 12 rokov! Seriálová novinka sa stala
TOP nespravodajským programom dňa v CS 12+ a tiež najsledovanejším
nespravodajským programom hlavného vysielacieho času pre mladšie publikum
v CS 13-55.
Prvý diel Na vlnách Jadranu včera na TV JOJ dosiahol skvelú 9,8 %
sledovanosť a 24,0 % trhový podiel v rámci univerzálneho publika a 6,1 % rating
a 20,9 % share v komerčnej cieľovke.
Najsilnejšou cieľovou skupinou Na vlnách Jadranu boli včera muži vo veku
45 až 54 rokov s vynikajúcou sledovanosťou, až 12,3 % a podielom 24,6 %.
Zo ženských cieľoviek bolo najviac diváčok takisto v CS 45-54 s 12,1 % a ešte vyšším
trhovým podielom, a to až 26,8 %.
Zo spravodajských relácií televízie JOJ boli včera najsledovanejšie KRIMI
s 10,8 % sledovanosťou a 25,8 % podielom, Najlepšie počasie s 10,5 %
sledovanosťou a 24,4 % podielom a tretie miesto obsadili Noviny TV JOJ s 10,2 %
ratingom a 23,9 % podielom na trhu.